غصه نخور خدا هست

کلمات کلیدی
بایگانی







برای اولین بار در تاریخ، فردی به دلیل طراحی سلاح به کمک چاپ سه بعدی به دو سال زندان محکوم شد.
روز دوشنبه، خبری منتشر شد که Yoshitomi Imura به دلیل طراحی تفنگ با استفاده از پرینتر سه بعدی به دو سال زندان محکوم شده است. این ژاپنی 28 ساله در خانه خود با استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی تفنگی را طراحی کرده و فیلم آن را نیز در اینترنت منتشر کرده است.
اما ظاهرا این حرکت زیاد به مزاق نیروهای امنیتی ژاپن خوش نیامده و این فرد به نقض قوانین دولتی محکوم شده است. Imura در ویدیویی، نحوه تولید این تفنگ را نشان داده است.
در این ویدیو، او به نحوه تولید این سلاح از ابتدا تا مرحله تست شلیک پرداخته است. قاضی پرونده Imura اعلام کرده که وی با انتشار این ویدیو در اینترنت دیگران را نیز ترغیب به ساخت سلاح می کند که این برخلاف قوانین می باشد. اگرچه Yoshitomo اظهار کرده ا که وی از غیر قانونی بودن این کار خبر نداشته است اما این اظهارات و مستندات دیگر وکیل وی افاقه نکرده است تا شاهده اولین زندانی متهم به استفاده از چاپ سه بعدی در تولید سلاح در جهان باشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
سعید مشایخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی