غصه نخور خدا هست

کلمات کلیدی
بایگانی







ماه گذشته بود که مایکروسافت سیستم عامل جدید خود را با نام ویندوز 10 معرفی کرد. در این سیستم عامل که بنا به گفته مدیر واحد سیستم عامل های مایکروسافت، جامع ترین سیستم عامل می باشد سعی شده است که نظرات کاربران قدیمی مایکروسافت اعمال شود.
ویندوز 10 که به Threshold نیز معروف است ترکیبی از ویندوز 7 و ویندوز 8 می باشد که در تمامی دستگاه های الکترونیکی با هرصفحه نمایشی، قابل اجرا و راه اندازی است. مایکروسافت که فعلا نسخه رسمی این ویندوز را منتشر نکرده, در نسخه آزمایشی خود از تسترها و کاربران خواسته بود که این نسخه آزمایشی را بر روی دستگاه خود نصب کنند.
اکنون این کمپانی آمار مربوط به ویندوز 10 را منتشر کرده است. طبق این آمار، 41 درصد تسترها، ویندوز 10 را به عنوان سیستم عامل رایانه دسکتاپ خود, تست می کنند. با توجه به گراف و اطلاعات مندرج در آن، 32 درصد افراد ویندوز 10 را بر روی لپ تاپ و 22 درصد آن را بر روی ماشین مجازی نصب کرده اند. در این بین نیز فقط 2 درصد دولوپرها، از سیستم عامل ویندوز 10 بر روی تبلت و 1 درصد بر روی دستگاه های All-in-One در حال استفاده کردن می باشند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
سعید مشایخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی