غصه نخور خدا هست

کلمات کلیدی
بایگانی

تولد گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان آغاز محبوبیت سامسونگ دانست. در سال 2011 که اولین سری گوشی گلکسی نوت ظهور کرد، فروش سامسونگ به طور ثابت افزایش یافت.
بعد از گلکسی نوت، نوبت به نوت 2 بود که بتواند این روند رو به رشد فروش سامسونگ را حفظ کند. بعد از آن نوت 3 نیز همین روند را ادامه داد تا اینکه نوبت به گلکسی نوت 4 یعنی آخرین محصول سامسونگ تا این جای کار رسید.
اما آمار و ارقام نشان می دهد که نوت 4 نتوانسته است افزایش فروش سری نوت را حفظ کند و با وجود فروش 4.5 میلیون دستگاه، باعث نزول در روند فروش سری نوت گردیده است. البته این تعداد فروش را نمی توان به عنوان آمار رسمی در نظر گرفت.
از انجائیکه در بعضی مناقط فروش محصولات محدود به فروش Local می باشد می توان پیش بینی کرد که در چند ماه آینده می توان شاهد افزایش فروش گلکسی نوت 4 و در نهایت حفظ روند سری های قبلی نوت باشیم.
باید مدتی را منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا سامسونگ گلکسی نوت 4 می تواند به جاده فروش موفق سری نوت سامسونگ برگردد یا خیر. اگرچه میزان 4.5 میلیون تعداد فروش نیز رقمی در خور توجه می باشد.
galexynot4
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
سعید مشایخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی